prekidamo program zbog izvanredne obavijesti.
jučer na večer je temperatura pala za 10ak celzijevih stupnjeva. noću je padala kiša! jutros u 7 sati, cesta je još uvijek bila mokra i u lokvama. na zemlji (pijesku) se jedva primijeti da je padala kiša.
nastavljamo program prema rasporedu.
e, da. kaže turki da je sada vrijeme kiša. u vrijeme kiša, kiša padne 3-4 puta i još jednom ili dva puta u jesen.
prvo pogledajte video prezentaciju o mjestu gdje radim.
jazan economy city
jizan economy city danas.
od svega prikazanoga na videu tu su distribucija energije (transformatorska stanica) i valjaonica čelika (prerada željeznih šipki).

od drugih sadržaja mogu se vidjeti samo informacijske ploče kao ova za vodo crpnu stanicu.
valjaonica je velika.
ujutro,
i na večer. možete primijetiti osmjeh na licima kada se spremamo nazad u hotel.
od hotela do posla se vozimo oko pola sata prema zapadu. krenemo iz hotela u 7 i vratimo se prije 19. moj posao ovdje je dinamičan. ispitivanje opreme prije korištenja u valjaonici. što je to valjaonica? proces je vrlo jednostavan, vizualno. jedan komad željeza u obliku valjka se stavi u peć koja mu podigne temperaturu. kada se zagrije do crvene boje meko je i potrebno je manje energije za oblikovanje. nakon toga se brzo valjcima prenese u stanove koji imaju određene dimenzije od većih prema manjima kako bi se naš valjak stanjio. stanjivanjem se materijal produžuju i svaki slijedeći stan ga stanjuje. još postoje škare koje sijeku, sada već šipku, na željenu veličinu i dalje se valjcima šipka prenosi na "krevet za hlađenje" (doslovni prijevod). nakon toga slijedi još jedno rezanje kada se materijal ohladi, brojanje, i pakiranje.
vizualno to izgleda vrlo jednostavno ali proces baš i nije. program treba voditi brigu o puno faktora kako bi konačan proizvod bio kakav treba biti, da ne dođe do zastoja, da se hlađenje stanova i opreme odvija po planu itd. da bi sve to dobro funkcioniralo prije proizvodnje treba ispitati opremu kada je postavljena u tvornici.
u biti, ne ispitujem je ja. ja samo vodim posao, nosim papire i pomažem gdje zapne.

sa mnom su uvijek jedan filipinac,
i ponekad još jedan arap,
i indijac. ima nas od svuda. niže rangirani poslovi indija, bangladeš, nepal, filipini, pakistan, saudijska arabija. dok su više rangirani poslovi vezani uglavnom za europljane i po nekog indijca koje su postavili vlasnici. firma je dio korporacije iz katara. komuniciramo engleskim jezikom. ovaj arap na fotki ima 24g. završio je višu školu i nije uspio pronaći odgovarajući posao do sada. kada su počeli raditi ovo postrojenje tražili su radnike. javilo se 700. odabrali su 100. nakon prvog dijela testiranja odabrano je 50. od tih 50 ovdje će ostati 10. on je jedan od tih 10.

dobar dio dana sam u polju. nije to klasično polje maka ili konoplje kako bi neki željeli da bude.
u ovome poslu polje zovemo prostorom gdje se odvija proizvodni proces, tj. gdje se obrađuje materijal.
no ima me po svuda. u uredu gdje je temperatura za medvjede,
u upravljačkoj sobi gdje je temperatura za polarne medvjede,
ili polju gdje je temperatura za lavove.
u polju valja imati nešto tvrdo na glavi da nešto ne padne na pamet. :)
više manje sam na nogama cijeli dan i jurcam po polju jer 99% spajanja žica je napravljeno krivo. prošlo je više od 30 dana od kako sam ovdje a do sada od cca 1000 signala koje smo ispitali imali smo dobro spojenih 200. i to možda 200. posao je poprilično ne organiziran od strane voditelja posla. voditelj je talijanska firma koja je projektirala i isporučila opremu. a spajanja su radili već nabrojani radnici iz azije uz kontrolu talijana. kontrola napravljena šlampavo pa smo mi sada popravljamo za njima.
od nedavno sam oprezniji jer je filipinca zalilo ulje iz cilindra pod pritiskom. problem je što su mehaničari radili s opremom koju još nismo ispitali. kada je nama na red došao taj cilindar za kontrolu nismo znali da je već u upotrebi. tj. nije nam nitko to rekao. dobra stvar u tome je što nosi naočale jer mu je ulje prsnulo direktno u lice. njemu je bilo smiješno. meni nije. u nekoj drugoj situaciji se moglo dogoditi nešto gore.
sve to rezultira potrebom za dobrim kalorijama i odmorom negdje u polovici dana. ručak je u 12. blagovaona je tako-tako ali je zato pribor čist, kuhari s kapama i rukavicama. u kuhinju ne bi zavirivao, da se ne razočaram. :) ali mi se čini da poprilično brinu o čistoći.
u "večeri za 5" dajem ocjenu 3. riža mi je bila dobra ali je bila kuhana na vodovodnoj vodi umjesto na flaširanoj, umak je bio malo rijedak pa mi se prelijevao preko vilice, meso je bilo odrezano u trokutasti oblik što nije bilo u skladu s kolutićima krastavaca, a kolač nije bio narezan na veličinu zalogaja. koji snobovi. ima li netko normalan u toj emisiji da je rekao/la: uh, baš sam se dobro najeo/la?!
i ovdje ima gunđala, kao i svugdje. a hrana je u biti vrlo dobra do odlična. nije nešto poseban izbor ali je ok. riža čista, riža s indijskim začinima, 2 vrste salata, povrće, juha od nekakvih grahorica s indijskim začinima, tjestenina, piletina, riba, ponekad govedina. u pravilu, svaki dan u tjednu možeš izabrati nešto drugo.
nakon ručka malo odmora, popijem zeleni čaj u uredu i nastavim dalje. kraj dana dođe relativno brzo kada nešto radiš. vruće je i treba piti dosta vode. u početku sam imao nekakav loš osjećaj u trbuhu ikao sam pio flaširanu vodu. uglavnom imaju neobičan okus. zaustavio sam se na pepsijevoj od koje ne osjećam nikakve probleme. voda u trgovini je oko 1,5-2kn po litri. izvorsku nisam još pronašao. na svakoj piše "flaširana pitka voda".
za kraj nekoliko zanimljivih fotografija.
iako se to baš ne vidi na fotografiji, sastav zemlje (pijeska) je poprilično sličan onoj u slavoniji gdje sam odrastao. to sam primjetio tek kada sam na jednom mjestu vidio boju blata gdje je curila voda. kao u poljima u slavoniji. za vrijeme suše 5cm žute prašine a kada padne kiša pretvara se u crnu plodnu zemlju.
kreativno obojani kamioni su dosta česti.
jedno jutro iza ugla. vjerojatno sam dan prije bio jaaaako jaaaako dobar pa sam ugledao štrumpfove. smurfs u originalu. :)
halo bing kako brat? imam jednog perkinsa od 1000 (tisuću) konja. nije radio 24h, spreman za ugradnju u brod. :) rezervoar s gorivom gratis!

jučer na večer je temperatura pala za 10ak celzijevih stupnjeva. noću je padala kiša! jutros u 7 sati, cesta je još uvijek bila mokra i u lokvama. na zemlji (pijesku) se jedva primijeti da je padala kiša.
nastavljamo program prema rasporedu.
e, da. kaže turki da je sada vrijeme kiša. u vrijeme kiša, kiša padne 3-4 puta i još jednom ili dva puta u jesen.
prvo pogledajte video prezentaciju o mjestu gdje radim.
jazan economy city
jizan economy city danas.
od drugih sadržaja mogu se vidjeti samo informacijske ploče kao ova za vodo crpnu stanicu.
valjaonica je velika.
ujutro,
i na večer. možete primijetiti osmjeh na licima kada se spremamo nazad u hotel.
od hotela do posla se vozimo oko pola sata prema zapadu. krenemo iz hotela u 7 i vratimo se prije 19. moj posao ovdje je dinamičan. ispitivanje opreme prije korištenja u valjaonici. što je to valjaonica? proces je vrlo jednostavan, vizualno. jedan komad željeza u obliku valjka se stavi u peć koja mu podigne temperaturu. kada se zagrije do crvene boje meko je i potrebno je manje energije za oblikovanje. nakon toga se brzo valjcima prenese u stanove koji imaju određene dimenzije od većih prema manjima kako bi se naš valjak stanjio. stanjivanjem se materijal produžuju i svaki slijedeći stan ga stanjuje. još postoje škare koje sijeku, sada već šipku, na željenu veličinu i dalje se valjcima šipka prenosi na "krevet za hlađenje" (doslovni prijevod). nakon toga slijedi još jedno rezanje kada se materijal ohladi, brojanje, i pakiranje.
u biti, ne ispitujem je ja. ja samo vodim posao, nosim papire i pomažem gdje zapne.
i ponekad još jedan arap,
dobar dio dana sam u polju. nije to klasično polje maka ili konoplje kako bi neki željeli da bude.
u ovome poslu polje zovemo prostorom gdje se odvija proizvodni proces, tj. gdje se obrađuje materijal.
no ima me po svuda. u uredu gdje je temperatura za medvjede,
u upravljačkoj sobi gdje je temperatura za polarne medvjede,
ili polju gdje je temperatura za lavove.
u polju valja imati nešto tvrdo na glavi da nešto ne padne na pamet. :)
više manje sam na nogama cijeli dan i jurcam po polju jer 99% spajanja žica je napravljeno krivo. prošlo je više od 30 dana od kako sam ovdje a do sada od cca 1000 signala koje smo ispitali imali smo dobro spojenih 200. i to možda 200. posao je poprilično ne organiziran od strane voditelja posla. voditelj je talijanska firma koja je projektirala i isporučila opremu. a spajanja su radili već nabrojani radnici iz azije uz kontrolu talijana. kontrola napravljena šlampavo pa smo mi sada popravljamo za njima.
sve to rezultira potrebom za dobrim kalorijama i odmorom negdje u polovici dana. ručak je u 12. blagovaona je tako-tako ali je zato pribor čist, kuhari s kapama i rukavicama. u kuhinju ne bi zavirivao, da se ne razočaram. :) ali mi se čini da poprilično brinu o čistoći.
u "večeri za 5" dajem ocjenu 3. riža mi je bila dobra ali je bila kuhana na vodovodnoj vodi umjesto na flaširanoj, umak je bio malo rijedak pa mi se prelijevao preko vilice, meso je bilo odrezano u trokutasti oblik što nije bilo u skladu s kolutićima krastavaca, a kolač nije bio narezan na veličinu zalogaja. koji snobovi. ima li netko normalan u toj emisiji da je rekao/la: uh, baš sam se dobro najeo/la?!
i ovdje ima gunđala, kao i svugdje. a hrana je u biti vrlo dobra do odlična. nije nešto poseban izbor ali je ok. riža čista, riža s indijskim začinima, 2 vrste salata, povrće, juha od nekakvih grahorica s indijskim začinima, tjestenina, piletina, riba, ponekad govedina. u pravilu, svaki dan u tjednu možeš izabrati nešto drugo.
nakon ručka malo odmora, popijem zeleni čaj u uredu i nastavim dalje. kraj dana dođe relativno brzo kada nešto radiš. vruće je i treba piti dosta vode. u početku sam imao nekakav loš osjećaj u trbuhu ikao sam pio flaširanu vodu. uglavnom imaju neobičan okus. zaustavio sam se na pepsijevoj od koje ne osjećam nikakve probleme. voda u trgovini je oko 1,5-2kn po litri. izvorsku nisam još pronašao. na svakoj piše "flaširana pitka voda".
za kraj nekoliko zanimljivih fotografija.
kreativno obojani kamioni su dosta česti.
halo bing kako brat? imam jednog perkinsa od 1000 (tisuću) konja. nije radio 24h, spreman za ugradnju u brod. :) rezervoar s gorivom gratis!

odličan presjek starino! ljubi te deda
OdgovoriIzbrišihvala hvala srećko. samo me nemoj ljubiti! dosta mi što vidim bradate arape kako se drže za ruke. šatro prijatelji. bljak...
Izbriši..hello chief.. hehe i see my pic here.. nice one..
OdgovoriIzbriši